Meny

Under dette punktet finner du blant annet brukerveiledning for Aktørportalen, ofte stilte spørsmål og kjente feil.

Håndbok for domstolenes aktørportal tar for seg de ulike delene i løsningen. Denne gir en del svar på bruken av portalen, de ulike delene og situasjoner som kan oppstå. 

I tillegg kan du få svar på det du lurer på under ofte stilte spørsmål.

Har du behov for å ta kontakt for å få hjelp, skilles det på hvem du skal kontakte i forhold til om det gjelder problemer med Aktørportalen eller om det gjelder pålogging.

Feil ved påloggging til ID-porten

Disse rettes til DIFI sin brukerstøtte for ID-porten.

Faglige og tekniske spørsmål om bruken av aktørportalen

Disse skal rettes til domstol der saken føres. Typiske faglige spørsmål er:

  • Du finner ikke en sak eller dokument i portalen.
  • Du trenger å sende inn et dokument som er for stort (over 30 mb) eller dokumenter som ikke er mulig å få i PDF.
  • Du har sendt inn feil dokument, og trenger å få det fjernet.

Tekniske spørsmål meldes også til domstolen, som eventuelt vil ta saken videre.

Kontaktinformasjon for brukerveiledning finnes under kontakt.

Siden ble sist oppdatert: 18.02.2017, kl. 17:02