Meny

Her er oversikt over ofte stilte spørsmål. Finner du ikke svar på det du lurer på, så ta kontakt.

Innsending med parter utenfor Norge (09.10.14)

For stevning og tilsvar er det obligatorisk i aktørportalen å fylle ut postnummer og poststed. Dette kan være vanskelig i saker der en eller flere av parten ikke har norsk bostedsadresse, da kun firesifret postnummer er mulig å fylle ut. Det lar seg derimot løse da det ikke trenger å være et reelt postnummer.

Les mer
Får ikke delegatinvitasjon (17.09.13)

Selv om rett etternavn og epostadresse er brukt kommer ikke invitasjonen fram. Dette kan skyldes brannmur eller spamfilter forhindrer dette på grunn av at avsender er en noreply-adresse.

Les mer
Feil ved innsending, men alle felter valideres ok (16.07.13)

Det kan være er en feil i validring feltet for personnummer på saksøkt og saksøker som er årsaken. Det menes her fødselsnummer og ikke personnummer eller fødselsdato. Altså må feltet være tomt eller ha 11 siffer.

Les mer
Kvitering av fokynnede dokumenter (27.05.13)

Hvordan skal jeg forholde meg til forkynnede dokumenter og innsending av kvittering? For å sende inn kvittering...

Les mer
Jeg får beskjed om begrenset tjenestetilbud (10.04.13)

Dette betyr at fagsystemet til domstolen er nede, men det er fortsatt mulig å jobbe i portalen..

Les mer
Jeg prøver å sende inn et dokument, men siden lastes bare på nytt? (08.03.13)

Sjekk at alle nødvendige felter er fylt ut...

Les mer
Hva trenger jeg for å logge på portalen? (06.03.13)

For å  logge inn portalen trenger du en pc med nyere nettleser og elektronisk ID på nivå 4...

Les mer