Meny

Det jobbes kontinuerlig med å forbedre og videreutvikle Aktørportalen. Her finner du en oversikt over det vi jobber med nå og fremover.

  • Feilhåndtering og feilretting (kontinuerlig)
  • Nytt brukergrensesnitt og design (februar 2017)
  • Oppgradering av teknisk plattform (vinter 2017)
  • Forbedre delegeringsløsningen (første halvår 2017)
  • Forbedret innhold i varslingsmelding som sendes på sms og e-post til aktørportalbruker (sommer 2017)
  • Elektronisk forkynning (sommer 2017)
  • Forbedring av dokumentlista i Aktørportalen (sommer 2017)
  • Flere sakstyper og aktører (2017-2023)
  • Sende inn dokumenter uten tilgang til saken (relevant ved f.eks. advokatbytte)

Har du andre innspill som kan forbedre Aktørportalen? Benytt skjemaet under "Innspill"

Siden ble sist oppdatert: 10.02.2017, kl. 17:11